vilken tur man kan ha ibland



Kärleken och jag var på bio igår, vi var typ jätte sena, eftersom båda vi kom hem
så sent och så skulle vi ändå hinna laga mat och äta.
Bion började 18.20 och vi cyklade hemifrån 18.00
I hög fart (!) svischade vi ner till stan, men när vi kom fram till bion upptäckte vi
att det var fel biograf!! :-/
Vi kommer ju från landet, är inte så vana vid mer än en biograf i stan.
Iaf, tänkte vi att det är ju inte mkt tid kvar, men vi hade på känn var den andra kunde ligga,
så vi hoppade upp på cyklarna och cyklade vidare...
När Lasse råkar titta åt sidan är vi kör förbi en gata och ser SF skylten!!
haha, den andra bion låg altså bara om hörnet, så vi hann ju dit iaf!

Inne på biografen, var det världens längsta kö (nästan iaf), vi var lite rädda att vi inte skulle
hinna få biljetter. Sen när vi till slut kommer fram till kassan är Lasse duktig nog att fåga om studentrabatt,
eftersom det faktiskt är ett SF märke på  studentkorten, och tänka sig, det var det!!
Så istället för 100 kronor betalade vi 60 kronor var för en biljett till den underbara filmen ARN 2

Jag tyckte den va superbra, lite väntade scener kanske men jag är en sånn sucker för sånt ändå.
Så trots allt stress och dåliga nyheter från vfu:n slutade kvällen perfekt.
En myspys kväll med min underbara kärlek.
Jag saknar honom typ hela tiden.


SE DEN !


Skriv till mig här
Postat av: Beauty By Beata

Haha, vilken tur!

Ja, jag måste verkligen se den.

2008-09-19 @ 12:22:29
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0