världens snällaste frisör

japp.. det tror jag nog hon är :)
Jag rindgde nyss till min frisör i sölvesborg och ville
gärna ha klipptid den 20 sept.
Då sa hon att hon egentligen inte jobbar då, men kunde skriva upp mig iaf!
Jag fick nästan lite dåligt samvete, inte ska hon behöva jobba bara för att jag är krånglig nog
och vill ha en speciell dag!?
Men, jag kan väl inte göra mer än tacka o ta emot :)

Nu ska jag bara fundera ut vad för sorts frisyr jag vil ha.
Permanent har gått bort nu iaf, det vil jag inte göra igen.
Inte nu iaf.
Hade velat klippa något lite annorlunda.
Eller så väldigt annorlunda behöver det inte vara men
jag klipper alltid bara topparna och så klipps håret upp lite grann...
Men jag är sugen på en större förändring.

Nu sitter jag iaf i hängmatten och softar.
Romananalysen är klar, ska be L läsa igeneom den innan jag skickar till
basgruppen.

Skriv till mig här
Postat av: Charlotta

sv: haha, ja det får du göra, mycket lättare att se då vad kjolen har för passform :)

2008-09-02 @ 16:44:08
URL: http://missbuyalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0