välja nation!?

Idag har jag tänkt att jag skulle att och skriva in mig på en nation här i lund.
Kanske för att kunna engagaera sig och träffa lite nytt folk, eller mest bara för
att det är så mycket lättare att ha det när man vill gå ut lite oplanerat.

Iaf lutar det mot krischansta nation. Ligger långt hemifån och det
är uppförsbacke dit. Men jag vill iaf byta nation.
så det kan nog bli att jag cyklar dit idag, innan träningen.



Nu ska jag väl ta mig för att läsa lite kurslitteratur
men det är såå trååkigt!

Skriv till mig här
Postat av: Lina

Nå, blev det Krischan till slut? Och har du jobbat något på nationen? Hoppas det, för det är det allra roligaste! :)

2008-11-05 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0