underbar dag

oj vad seg datorn är ikväll...
Jag har haft en sån underbar dag idag !
Massor att göra o bara roliga saker :)

Lunchen med min darling, sen fika med flickorna strax därpå.
De kunde komma till lund tidigare än vi bestämt.
Lite titt i affärerna, trots att jag lovat mig själv att inte handla något.
Det gick inte så bra, men jag är inte ledsen för det.

Nu är jag nyligen hemkommen från Eva, Elins syster, där jag
för första gången i mitt liv ätit sushi (stavas det så?)
Det var en lite märklig upplevelse... känns lite konstigt i magen.
Men det var helt okej iallafall.

nu bjuder jag på lite bilder från dagen, sen ska jag se till så jag packat allt.
Vet inte riktigt vilka skor jag ska ha!? får fundera lite på det.


  

köpte dessa idag, tyckte de va häftiga :)
Ett jättefint silverarmband blev det oxå,
men har ingen bild på skönheten.

Skriv till mig här
Postat av: Caroline

Sv: Vad synd :( Jaha... har Peter Magnusson varit med det visste inte jag. Ja han kan lätt bli för mycket. I årets show var ju sångkvalitèn väldigt blandad men jag tyckte att de kompletterade varandra bra.



Åh... sushi som är så gott! Jag tror att det är en sån maträtt som man måste "lära" sig att äta. Det kanske blir en favorit efter några gånger. Kram

2008-09-11 @ 21:41:11
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0