söndagsutflykt

♥ Idag tänkte vi passa på att njuta av vädret lite extra.
Visserligen blåste det ganska mycket, men vi trotsade vädret
hoppade upp på cyklarna och cyklade till Lomma.
En liten stad/by (jag vet faktiskt inte vilket) ca 8 km utanför Lund,
vi tog sikte på stranden och gick sedan en blåsig men härlig strandpromenad.

Tittade på de fina, lyxiga och dyyra lägenheterna med utsikt mot stranden.
Kom fram till att viine ville bo där, sen hittade i en skogsglänta där vi slog oss ner
i solen och fikade på vår matsäck!
Mys!!

Cykleturen hem gick av bara farten, medvind är den bästa vinden :)

 
 sand i skorna ;)
 



nu måste jag verkligen läsa "God natt mister Tom" har inte ens läst halvägs
och den ska vi ha läst till imorn!
Hej, jag är motiverad för skola och skolarbete! → NOT

Skriv till mig här
Postat av: Anonym

Svar: jag läser till sjukgymnast, tredje terminen. Har vfu nästa termin och många får pendla långt och bo på annan plats... Men det ordnar sig säkert! Ha en fortsatt trevlig söndagskväll. :)

2008-09-28 @ 20:57:15
Postat av: ranne

vad mysiga saker ni hittar på :)

2008-09-28 @ 21:12:38
Postat av: Roxanna

vad kul att du gillade svaren! =) haft en bra dag då?

2008-09-28 @ 22:09:46
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Jen

Låter dsom en mysig utflykt. Kram

2008-09-30 @ 14:10:12
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0