reservenergi...

Jag håller på att få ett (eller fler) slaganfall på min lärare i skolan.
Hon är liksom helt uppe i det blå.

Inget illa menat, för hon egentligen väldigt snäll och vill
så himla väl, men nu har jag nått en gräns (som jag ytterst sällan når) som
innebär att jag struntar i vad hon står och mässar om...

Det ger mig ingenting och jag kommer på mig själv att göra allt annat än vad jag ska.
Det är nog ganska svårt att förklara, låter mest bara som att jag jämrar mig.
Men just nu känns det som att jag bara går på ren reservenergi
eller sparenergi... eller
vad man nu säger.
Jag går till skolan (egentligen varför?) och så sitter jag där och får anfall efter anfall pga
vad hon säger och beter sig.
Herregud!

Idag va det en i klassen som helt uppgivet och ganska irriterat utrycker sin fråga
"Altså har detta vi gör något syfte eller?"
Jag fick bita mig i läppen för att inte skratta högt, jag kände mig faktiskt lite taskig idag
om jag ska vara ärlig. Men jag orkar inte riktigt bry mig. Inte just nu iaf.


 
jaja, så här såg jag iaf ut idag.
Tröjan är ny från Gina Tricot och den är såå skön!


Skriv till mig här
Postat av: melissa

sv; mmh det är det :)

Åh tack så mkt, hoppas du tycer den är bra oxå :)

2008-09-29 @ 18:56:09
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Roxanna

okej hehe. jo men alla tycker olika, det är det som är bra =) jag själv är jätteblek och tråkig på vintern så därför passar jag bättre i ljusare hår då =) men det finns många som är riktigt snygga som brunetter även på vintern =)

Desamma! kram!

2008-09-30 @ 20:53:37
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Nice :)

ja eller hur, jag had eju aldrig sett hans tivllingbror innan heller å dom va verkligen identiska :P

2008-09-30 @ 21:21:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0