proppmätt och synundersökning

nu sitter jag här och är verkligen PROPPMÄTT.
Jag avskyr att få ont i magen för att jag ätit för mycket.

Hittills idag har jag hunnit vara i skolan, missa ett tåg och lagat pankakor (därav magontet)
Nu ska jag alldeles starx in till stan och på synundersökning.
Får se om det blir några glasögon :) hehe

Ikväll lagar jag och loverboy god mat och förhoppningsvis blir det  sen någon
av alla filmer vi har att se i kapp.
Igår kväll kom vi hem halv nio och ville gå o lägga oss.
Idag ska vi inte vara fullt så tråkiga hoppas jag. haha

skriver kanske lite mer sen... visar bilder lite bilder från helgen :)

*blink blink*

Skriv till mig här
Postat av: Roxanna

Vad kul! Haha vad kul att du läste det precis nu när när kände så ;P livet är underligt ibland :)

tsck desamma!

2008-09-22 @ 16:34:24
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0