packar inför helgen

Imorgon åker jag med klassen till danmark.
Vi ska på typ kurs, kallas det, men jag hoppas det blir roligare än det låter.
Hotellet vi ska bo på ska vara kalasfint och jag har hört det ryktas om att de har grymt god mat.
Så jag packar ner promenixskorna så jag ka äta med gott samvete :)
Ska även in på "jättekul"  idag och köpa lösgodis.



Sen är det ju det här med att packa. Jag är inte alls särskilt bra på det.
Lasse är i skolan idag, annars hade han antagligen plockat bort lite av allt jag plockat fram, hehe.
Men jag har lånat mammas "rulleväska" så det ska nog gå vägen ändå :)
Även om jag får med mig för mycket.
Ser iaf fram emot det mer o mer.
Inte kursen i sig kanske, men själva tillfället att lära känna klassen.
För som det är nu, hinner man typ inte träffa varandra. Låter lite märkligt.
Vi kommer till sklan, sätter oss i bänkarna, sen går vi hem efter några timmar.
hur kul är det? vilka är ni?
I helgen hoppas jag får veta det :)

Skriv till mig här
Postat av: Ida Björck

kul med danmark :)

2008-09-11 @ 11:23:14
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Roxanna

tack =) ja jag har en riktigt nära relation med min mormor, vi har alltid stått varandra närmast i hela släkten. Hon är inte som alla andras mormor, man kan verkligen prata med henne om ALLT och så är hon en riktigt hurtbulle som älskar att shoppa, fika på stan, shoppa i flera timmar osv, hehe :)

2008-09-11 @ 11:28:34
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Oj jag såg nu att jag skrev ordet shoppa två ggr i förra kommentaren haha men jag skulle skriva simma också ;P haha!



tack för din andra kommentar i min blogg. du har så rätt, det handlar inte om hur man ser ut utan hur ens självkänla och självförtorene är. ibland spelar det liksom ingen roll ifall någon annan säger att man är snygg, söt eller bra för det handlar om vad man själv tycker och känner. Som du säger måste vi tjejer peppa varann för det är hemskt att det ska behöva vara så här!

2008-09-11 @ 11:31:36
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0