nya tider...

Ska strax cykla iväg till träningen.
Känns som jag verkligen kommer fixa motivationen den här gången.
Men jag håller tummarna och tar i trä, för det vore inte överraskande om jag går och
blir bombförkyld, eller drar på ngt annat som gör att jag inte orkar o vill träna lika mycket.

Igår sprang jag och idag blir det styrkegympa :)
Har suttit och pluggat ett tag nu, så det blir skönt med ett avbrott.
Hinner förhoppningsvis skriva klart innan L kommer hem i e.m
Då ska vi ut till Jysk och Rusta, kika lite.
Och ikväll ska jag hem til ElinPelin :)

Men först va det altså träning
ciao!

Skriv till mig här
Postat av: Jaana

sv: tack så mycket :D lycka till med träningen :)

2008-09-02 @ 10:51:42
URL: http://mizzj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0