nu ska det bli av

Jag har länge gått o sagt att jag måste kolla upp min syn och mina ögon.
Visserligen störs jag inte markant av det, får liksom inte huvudvärk ellr så
när jag läser mycket. Men jag ser ruskigt dåligt på långt håll, när jag ska läsa
skyltar eller så.  Så nu har jag precis bokat tid till synundersökning, hade tom
en "nyinflyttad" lapp så jag får den gratis dessutom.

När jag var liten ville jag ha glasögon, jag tyckte det va fint och att man
såg smart ut i dem.
Jag kunde inte riktig förstå varför mina kompisar
som fick glasögon vägrade använda dem.

Men vi får väl se hur det går för mig på måndag :)


Skriv till mig här
Postat av: maria

skit snygg men lite för somrig tror jag :/

2008-09-17 @ 16:51:36
URL: http://mariiiiiiiiiia.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Sv: Ja, den skrek ju mitt namn så jag kunde inte motstå =)



Jag var likadan när jag var liten, men jag tycker fortfarande det är snyggt. Även fast inte jag passar.

2008-09-18 @ 12:02:55
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv: nej det var inte kul :( men nu har jag vant mig lite och tycker det är okej ändå trots att det inte blev som jag tänkt mig. Jag fick ur en del med hjälp av en inpackning också så nu är det inte lika stark färg :) Så kan det gå!



Det är ju jättesnyggt med glasögon speciellt om man ska bli lärare, då är det nästan obligatoriskt ;)



2008-09-18 @ 20:26:52
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0