Min dag

Ah, vilken skön dag.
Inledde med att läsa lite kurslitteratur.
Sen begav jag mig på en lite cykeltur och gjorde lite ärrenden.
Storhandling (oj, vad spännande för er att veta haha) och matlagning
med käraste.

Efter att tittat på desperate housewives som gick på tv, slängde jag mig återigen på cykeln för att träffa
Dora i stan och fika :) trevligt trevligt.
lovade varandra att ses oftare. Får se hur duktiga vi är på att hålla det löftet.

Har nu ikväll vatt ute på en timmes powerwalk, känner mig så stolt över mig själv.
Jag höll ett bra tempo hela rundan och det värkte i benen när jag kom hem.
Då har det väl gjort nytta!?

Pratade nyss med mamsen, nu tänkte jag slänga mig i duschen och sen
... färga håret :)

Så här såg jag ut idag:

kofta: VILA
linne: London
Byxor: MQ (för typ två år sen! hehe)
Skor: Stadium

Handväskan som jag kommit att bli riktigt förtjust i, är/var Farmors.
Känns fint att jag kan ta tillvara på hennes saker.

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0