IKEA malmö är inge bra

Ja, vi var ju på Ikea igår, men det va inte mycket vi fick med oss hem därifrån.
Jag gillade inte riktigt att åka buss dit, skönare med bil.
Jag hittade ett helt okej tyg, som var super billigt, däremot visade det sig när jag kom till kassan,
att man var tvungen att väga det på tygavdelningen.
Orka gå tillbaka och fixa med det, nej tack. Såå det blev inget tyg.
Nu får jag väl antagligen betala dyyrt för ett annat tygstycke, eller köpa en tjusig klänning eller kjol
på second hand, som får vikariera som taveltyg. hehe


Men, det får bi en annan tid, just nu är det sjukt mycket överallt känns det som.
Jag hade velat lägga mig på en varm och skön sol strand, långt härifrån, i en vecka eller så.
Med en fruktigt god drink i en handen och älsklingens hand i andra...
Men så blir det nog inte, inte än på ett tag iaf.





Jag har lyssnat slut på ljudboken av Martina Haag,
hehe den va supermysig att lyssna på.
Verkligen att rekomendera!

Nu har jag en annan på G,
"Sommarbarn" av Katerina Janouch


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0