how do you do it?

Jösses, att det ska behöva ta  två och en halv timme, för att komma hem från skolan!
galet!
Jag somnade tom på tåget, plötsligt väckte en kille mig,
för han kände tydligen att han var tvungen att sitta precis där jag hade mina fötter!
Men jaja, så var det med det.
Skolan var iaf bra idag.
Grammatik föreläsning, som faktiskt var jättebra. hehe Låter kanske inte riktgt så.

Nu har jag iaf kommit hem och gjort mig en kopp te,
ska traska ut i solen och läsa några sidor av ytterligare en bok vi har till imorgon.
Ibland känns det så meningslöst att tvinga sig själv läsa böcker,
som vi ändå inte går igenom nånting kring.



 

oj vad det var gott med te.
Får nog göra mig en kopp till :)

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0