hemkommen...

Helgen i växjö var kanon :)
Och fint väder fick vi oxå, så himla lägligt.
Tacos och mys i fredags. Rannes söting till hund Donatello, en Jack russel, fick spelet på oss framåt senkvällen.
Så det hade vi fullt upp med.... hehe

Lördagen spenderade vi några timmar i stan.
Köpte en svart kjol med hög midja o en vanlig kofta. Bh och lila nagellack :)
Shoppat en hel del nu på sistone, kul!
Efter att ha delat på en pizza, åkte vi hem för att sedan gå en runda med vovvsingen.
På kvällen lagade vi mat med två andra söta chicks, Carro och Catte som jag pinsamt nog hela tiden säger fel på.
Och då känner jag dem sen innan ändå!
Kvällen fortsatte med förfest, trevligt. Sen gick jag iofs aldrig ut.
Var inte så sugen på att betala 150:- på en kväll när inte ens Ranne var med ut.
Så jag gick hem til henne igen, och när klockan tickat på ett tag sa vi god natt och avslutade dagen.

Morgonen efter (söndag) steg vi upp tjugo i tolv!!!
Helt sjukt.
Jag sover typ aldrig längre än till nio.
Men det var himla skönt att verkligen sova ut, synd bara att dagen då gick väldigt fort.
En lite promenad och fix o don, sen var det dags för mig att åka hem igen.

Väl hemma efter en fullpackad resa. Altså det var sjukt mycket folk på tåget.
Och alla hade jättemycket packning. Ett par hade t.o.m. en IKEA golvspegel med sig.
De hoppade på i Älmhult dessutom :)
Väl hemma, med huvudvärk och ganska slut hade min goding här hemma fixat middag.
Grillat med tillbehör i kvällssolen med min käraste var ett underbart slut på en kanonhelg!!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0