godmorgon bloggen

Idag är det faktiskt ganska tråkigt väder... iaf här hos oss i Lund.
Så, eftersom älsklingen min ska iväg idag, så passar jag på att åka hem
till mamsen o pappsen idag.
Och tur har jag dessutom som får åka bil hem
med Lasses bror. Så skönt att slippa tåget, och sen kommer jag ända hem på en gång!

Ikväll ska vi på 20-års fest hos Jenny och kanske blir det utgång, har inte bestämt
mig vilket jag känner för ännu.
Imorgon ska jag fika med underbara lillebror, sen på kalas hos älsklningens familj!

Nu, ska jag fixa iordning lite här hemma.

Åh, förrresten igår överraskade jag L med blommor =)
Varför är det alltid bara tjejer/ kvinnor som ska få blommor?
Nej, jag ville minsann visa att jag upskattar min man!
Han blev jätteglad,
här är några bilder. (inga jättebra dock)
Solrosor och gerbra :)




Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0