att få tag i barnmorskan...

är minsann lättare sagt än gjort!
Jag kan inte förstå varför det ska vara så besvärligt at få tag i rätt nummer.
Varken på internets alla söksidor eller i den nyutgivna telefonkatalogen finns rätt nummer!
vad är detta?
Så jag har iaf nu insett att jag antagligen får promenera bort till vårdcentralen för att kunna boka
in en tid med barnmorskan.
Men jag är inte så ledsen för det, vädret är vackert och jag behöver komma ur myskläderna nån gång,
gärna före lunch tänkte jag... hehe

Idag har jag bara plugg att göra.
Ucsh vad det känns tråkigt.
Ska till Malmö ikväll på kvällskurs,
det brukar vara ganska kul.

Och en sak till!
Jag har äntligen fått en praktikplats!
Känns väldigt skönt, men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit.
Funderar på att låna bilen de två veckorna det gäller och köra dit,
iaf är min tanke sån innan jag klurat ut hur jag i hela fridens namn ska ta mig dit
med kollektivtrafiken!
Enligt eniro tar det en kvart att köra, men enligt skånetrafiken tar det en timme med buss!

Dessutom verkar det vara en förskola, jag har aldrig varit i en förskola och gjort praktik.
Jag har nog inte varit på en förskola sen jag gick där själv faktiskt.
Nervöst och spännande. Mest kul faktiskt.
Känns väldigt skönt att jag fick en plats här i lund!


Skriv till mig här
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha jag med, han var bäst!

2008-09-17 @ 11:45:50
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: ranne

åhh hopppas du kommer till en mysig o bra förskola. Fin bild du har lagt upp också. Hösten är faktiskt mysig.

2008-09-17 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0