äntligen en helg i Lund!

Så skönt det kan vara att få vara hemma i sin lägenhet hela helgen!
Har inte vatt det på säkert en månad eller ngt.
Helgen har varit lyckad också, dessutom.
Förrutom en smärre bakisdag, igår.
Det finns anledningar till att jag inte dricker sprit, glömde tydligen bort det i fredags.
Men KUL hade jag! Det var ju tur.

Förfest hemma hos oss, vilket bland annat resulterade i ett hack i vårt köksbord!
Vad e det för människor som gör sönder folks saker?
Troligen är det någon som tänkte  "hmm, hur ska jag öppna den här flaskan? be om en korköppnare, nej jag vet! Jag slår av korken mot bordet som jag ändå sitter vid! Det är en smart lösning"

  



min outfit i mindre bra bild.


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0