tv-inspelningen



I onsdags var vi ju på tv-inspelningen av Robins.
Det har jag helt glömt bort att jag kunde skriva om.. :)
Det var faktiskt riktigt roligt att se en tv-inspelning. Jag har aldrig,
förrutom att jag själv var med i smålandsnytt förra vintern, varit på
en tv-inselning.
Robin va rolig, roligare än vad jag tycker han brukar vara i rutan faktiskt.
Och jag var väldigt imponerad av Henrik Shyffert, han hade charm och var
fyndig i sina kommentarer. Och så verkade han liksom mer personlig och privat.
Han berättade historier efter historier.
Amande jenssen däremot tyckte jag var mindre bra, han var ganska dryg i sina svar och
det gick liksom väldigt långsamt. Men hon fick väl ihop en eller två bra historier...

Det ska bli kul att bänka sig vid Tv:n ikväll och se hur de klippte ihop programmet.
De spelade in ungefär en timmes material som ska klippas ner till en halvtimme.
Vi misslyckade dock i vår kupp att komma med på bild, L tyckte vi skulle sitta bra i sofforna,(där gästerna sitter)
men vi tog inte chansen... hehe
Nej, kanske möjligtvis ni kan se våra ryggar, men troligtvis inte.
Sorgligt men sant.



Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0