oupps...

Jag skulle tränat ikväll, var min tanke.
Men jag var så himla trött och lade mig i sängen för att vila lite grann,
innan träningen liksom.
Men det var visst mindre bra, resulterade i att jag blev jätte trött och nästan somnade.
Så det blir ingen träning, orkar inte...
Nu vill jag bara att det ska blli kväll så jag kan gå och lägga mig och sova.
Tiden går för fort iblend, och inte tillräkligt fort andra gånger.

ska kolla upp kurslitteratur nu.
se hur dyr den blir...


Skriv till mig här
Postat av: erika

sv: ja min dag har varit toppen! hur har din varit ? Ja visst är det, gud vad jag längtar till värmen!

2008-10-23 @ 17:52:43
URL: http://eriikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0