lördag

VIlken tur jag har, det är fint väder idag :)
Det har jag redan hunnit utnyttja, jag och Tica var ute
i skogen och gick en långpromenad. Hon är så duktig,
har aldrig tränats i något ändå lyder hon så bra. Jag kan utan problem
gå med henne utan att behöva ha henne kopplad. Det är trevligt :)

Innan promenaden skrev jag på min rapport, nu har jag nog all text, men måste
verkligen finslipa det hela. Är inte nöjd med upplägget ännu. Det är faktiskt ganska svårt
att skriva den, för vi har fått instruktioner från läraren som motsäger sig andra instruktioner.
Jag hoppas att jag får ihop det bra, för efter min praktik och det goda omdömmet jag fick därifrån, hoppas jag
VG i denna kursen. Engelskan jag ska läsa sen vågar jag inte hoppas fullt lika mycket på...

Ja, så nu hade jag tänkt vila lite, surfa runt och så.
Sen ska jag baka kladdkaka vi ska bjuda på imorgon, då vi ska fira Mig! :)
Släkt och vänner kommer hit på kalas. Har inte sett många av dem på superlänge, så det
ser jag verkligen fram emot. Sen är jag för övrigt måttligt road av kalas. Men det får jag
undvika att tänka på...

Och ikväll har mamma och jag planerat tre-rätters.
Så den här dagen ska väl gå sin gilla gång och bli bra den med :)

kram o puss

Skriv till mig här
Postat av: Caroline

Låter som en mysig söndag :)



Tack för smakrådet om kjolarna! Jag bestämde mig till slut för att behålla båda - beslutsångest. Kram

2008-10-26 @ 14:52:48
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

ja dem är verkligen asjobbiga! ;(



haha, ja den är så jäkla bra den låten! underbar!

2008-10-26 @ 18:05:46
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0