inte bättre precis

nu har vi agerat.

Jag vill inte, det känns såå fel!
Men samtidigt är nog detta, det vi behöver.
Igår var nog den jobbigaste dagen i mitt liv.
Men, ja.. det kan väl inte bli värre nu precis,
men det tar ju inte gärna bort det onda.

Jag vill bara åka hem och känna att allt är bra
att det är som det ska vara.
Vill hitta tillbaka, för det är så det ska vara.
Fast just nu vill livet annorlunda.


Jag älskar dig, för evigt och för alltid

kom tillbaka till mig


Skriv till mig här
Postat av: Roxanna

Naaw vad gulligt att du känner så och att du frågar om råd! =)



Vi gjorde slut för att jag kände mig fast. Jag hade precis kommit ur ett 2-årigt förhållande när jag träffade Niklas. Vi blev tillsamans ganska snabbt och fortsatte vara tillsammans några månader. Men jag hade ju liksom inte hunnit vara med om singellivet och vara "fri" än. Allt gick så fort liksom. Så jag berättade allt för honom och han blev såklart skitledsen, han var jääättekär i mig. Men jag sa att jag behövde tid och att vi får se vad som händer och att han inte behövde vänta på mig.

Efter ett par månader började vi umgås igen, ganska så intensivt och jag kändemer och mer: Han är den rätta! Jag bara kände det. Så efter 4 månader blev vi tillsammans igen och nu är jag mer kär än någonsin =)



Hoppas det ordnar sig för dig om du har problem :/ kärlek kan vara riktigt klurigt, jag vet hur det är!



kram!

2008-10-29 @ 19:32:58
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0