i väntans tider

Ja, här sitter jag nu och väntar.
Jag väntar främst på att mina kanelbullar ska jäsas färdigt
så de kan åka in i ugnen och värma till sig :) Jag älskar att baka kanelbullar.
Det och kladdkaka bakar jag oftast. När det är säson bakar jag gärna pajer
också. Främst smulpaj, det är ju så gott och så enkelt !

Ja, och förutom kanelbullarna så väntar och längtar jag tills imorgon :)
Då fyller jag år!
Min söta sambo verkar ha planerat något särskilt, så det ska bli så spännande
att äntligen få veta :)
Dessutom kommer min älskade och underbara FAMILJ hit imorgon på födelsedagsmiddag.







 

Skriv till mig här
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Själv är jag ganska dålig på att baka ;D men det är gott när man väl gör det.

2008-10-21 @ 09:02:41
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0