veckan som kommer

Sista vfu (praktik) veckan står på tur.
På tisdag kommer vår handladera från högskolan och ska observera och samtala..
jösses, jag tycker det är så pretantiöst och märkligt.
Här kommer hon en dag och tror att hon ska kunna avgöra hur bra/dåliga vi är på det hela?
Eller?
Jag har aldrig varit med om besök av lärare från skolan kommer ut på vfun, så gjorde de aldrig i växjö.
Men åandra sidan tycker jag oxå att det är bra, det är mest bara det här med bedömmandet jag
oroar mig för egentligen.
Fast ja, betyget ska väl inte behöva spela någon roll Anna! Jag gillar det jag gör och får utmärkt respons
från barnen.
Det kan väl ändå räcka!? fatta det och gå och fundera på något att äta till kvällsma istället
fins fler som vill ha datorn.

trevlig kväll!


image158

Skriv till mig här
Postat av: ranne

jo anna vi har också haft besök av lärarna i vxö nu på vfu:n..

2008-03-10 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0