lite tråkigt är det allt

Har vatt halvsjuk nu i två veckor, under praktiken dessutom.
halsont, hosta och förkylning.
Det känns dumt att vara hemma, när vi bara har tre veckor.
Det hela spelas ut på helgen då jag är helt däckad och
alldeles tjock i huvudet liksom.
Skulle egentligen jobbat ikväll/natt men hälsan får komma före.
Kurerar mig istället, tar det lugnt och sofft.

Ska plugga lite, eller jag förbereda mig inför nästa vecka.
Slutspurten och vi får handledarbesök på tisdag.
Det känns som det går bra för mig hitills, fick bra beröm när jag hade lektion själv
häromdagen... Betygen spelar ju ingen roll, hör jag någonstans i huvudet på mig.
Men det är lite svårt att hålla med och inse. Bara vi klarar det allihopa så är jag
egentligen nöjd! Egentligen, kan ha många sidor dock.

Nu känner jag för att baka bullar.... kanelbullar

men först blir det lite IKEA spaning. det ekar lite väl mycket i vårt "hus"
lite tyger, mattor och gardiner gör nog susen tror jag :)

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0