doktorn, tårar och saknad

Jag fick tid hos läkaren idag.
Hon skrev tom ut ett recept på antibiotika.
När jag väl kom till apoteket så hade de inte fått in något recept.
Så jag hoppas det ligger där imorgon.
Uhh... ja de tog blodprov på mig med. Det va mindre uppskattat av mig,
som nästan reste mig ur stolen igen.
Tårarna rann (sånn är jag) och sköterskan klappade mig på kinden
när det va slut o sa att jag var duktig! Men jag fick inget bokmärke för det :(


Jag o tjejerna har bestämt att vi lika gärna kan sitta här hemma o plugga.
Finns inga grupprum på stadsbiblioteket, så det går bort.
Tänkte nog kila bort till affären imorgon bitti och köpa lite frukt, som vi kan ha när
energin tynar. Kanske kan svänga ihop lite fruktsallad :)


Nu blir det snart till att krypa upp i soffan.
Ensam
Saknar L, vill att han ska vara här hos mig!



Skriv till mig här
Postat av: Malin

Kanske tar jag upp beställningar sen:) Får se:) Kram

2008-03-18 @ 20:44:53
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0