inga bilder

Vi har verkligen sjukt många bilder från London.
Måste ordna bland dem på ngt sätt....
Tyvärr är internet här hemma ganska långsamt, så det tar evigheter att
lägga upp bilder, vilket jag inte har lust att spendera.

Jag är dålig på att uppdatera i vanliga fall, men här hemma är
jag ännu sämre.
Det finns liksom så mycket annat jag hellre sysselsätter mig med.
Så ni få som faktikst läser min lilla blogg, får ursäkta i sommar.

Idag var iaf första dagen på jobbet, visserligen är det bara lite strötider nu innan midsommar,
men det är skönt att ha kommit igång lite iaf.
I övrigt har det mest bara varit sol o bad sen jag och L åkte hem till Sölvesborg
för sommaren i lördags....
 
Nu ska jag nog gå en runda med Tica upp till Farfar.
Kram på er!




Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0