hej hej

Ett tag sen sist.. jag vet förlåt.
Jag njuter av min ledighet... har inte ens klät tmig ordentligt ännu idag.
Sitter fortfarande i mina sovkläder som iofs inte är så förskräckliga, så
det är väl därför jag svansar runt i dem sålänge... hehe

Imorgon börjar kneget.
Tre ganska långa dagar denna veckan, men jag har övervägt det hela
och insett att det är nog helt okej att jobba lite grann, då kan jag ju njuta
av min ledighet nästa vecka igen :)
För sen drar det igång på allvar.
Jag har altså knappt 200 timmar att jobba i juli månad!
200!!!
Visserligen jobbar jag dygn och heeela dagar, så genom
att jag jobbar en dag, så blir ju oftats över tio timmar genomarbetade också.
Jag hoppas iag på strålande väder, så vi kan hitta på massa.
Förra sommaren blev det lite väl mycket film och tv.
Men men....

OCH om en vecka ska jag få klippa mig!
skönt, topparna är lite väl bångstyriga tycker jag.

Nej nu ska jag gå och posta lite brev!
Ha det fint!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0