en ledig vecka

ja, det är vad jag har nu :)
Känns väldigt skönt. Lugnet innan stormen inbillar jag mig.

Jag var o klippte mig i måndags, jag blev nöjd, men det är ovant med lugg som
faller fram och irriterar i ögonen... Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det att
falla snyggt. Hade nästan hellång, eller vad man kallar det, efter permanenten.
Jag har funderat på om jag ska permanenta igen, men just nu lutar det mer o mer mot ett nej
i den frågan. Däremot skulle jag vilja klippa mig i ngn lite häftigare stil. Har funderat ganska mycket
på hur det skulle vara att klippa upp det, korta det liksom. Men huu, vågar jag det?
Nja det tåls nog att fortsätta funderas på.

Igår var jag o lillebror i Lund, shoppade, fikade, strosade runt och så klart hälsade på lägenheten,
där det bodde en mycket mycket ledsen fredslilja :(
Jag önskar att jag kunde flyttat med mig hela lägenheten till Lister över sommaren.
Nära hem til familjen, men ändå hemma i vårt hem.
men men....
Hittade massa fint iaf, så jag glädjer mig med det.
Köpte bla ett manikyrsett så nu är mina naglar finare än på riktigt länge!
och äkta dessutom!! :)

Ikväll var jag och Frida på bio och såg Sex And The City :)
Jag har inte följt serien, men hajjar vad det handlar om, lyckades se några av "tittarnas favoritavsnitt" förra veckan...
så.. jag var glatt överraskad iaf.
Nu börja klockan bli mycket.

Har en lustig känsla inom mig. vet inte vad den för med sig, men den gör mig obekväm.
Har kommit och gått ett tag nu... jag TROR det är något jag måste hantera och inte vänta ut.
Men hur och när?
ah! Jag tänker för mycket.

kram på er!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0