tillbaka i Lund

Nu har vi flyttat tillbaka till Lund, min kärlek och jag.
Precis installerat vårt trådlösa nätverk dessutom så nu lovar jag dig Ebba, nu ska jag skärpa mig :)
Sitter vid tv:n och ska titta på top model 3 nu, precis som med Desperate Housewife hittar jag alltid serierna
ett bra tag senare.. hehe

Det känns lite småmärkligt att  vara tillbaka här, eftersom det inebär att skolan snart börkar och allt vardagliga drar igång igen. Det mesta är naturligtvis roligt, men jag måste medge att jag är ganska nervös.
Jag ska börja två skolor. Både tillbaka i kristianstad och i malmö. Ska läsa en kvällskurs, jag hoppas att det ska gå bra och inte krocka med mina lektioner i k-stad.

Har ytterligare en grej på gång, men vill inte berätta mer ännu... det får va till om ungefär en vecka.

åh.. de får makeover på top model nu :)
jag är med himla suhgen på att klippa o fära, göra nått nytt. Men jag vågar inte riktigt ännu.


nu lovar jag bättre updatering, nu blir det dessutom roligare när jag och L inte behöver slåss om datorplatsen.
härligt, inga mer fajts då heller ju.... haha!


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0