lite sådär då va....

jag är inte alls bra på att skriva inlägg har jag kommit fram till.
jag hoppas mer på höstens inlägg.

Idag ska kärleken och jag till Lund. Ska söka lite extra jobb, och fixa lite i lägenheten innan vi åker till Måns o Cissi i kämpinge. Där blir det lite kräftskiva med god mat och dryck. Kan jag tänka mig iaf.
Imorgon åker vi sedan vidare till nästa kräftskiva, ingen mening att sprida dem, allt på en gång hellre ;)

Saknar min lilla lägenhet, vill fixa iordning och göra det hemtrevligt igen :) Har sett ganska tråkigt ut där nu över sommaren...

mer nyheter en annan gång.
Ha en underbar helg

Skriv till mig här
Postat av: Beauty By Beata

Va kul!

Alltså det är ju svårt att förklara. Men jag skulle ju kunna göra ett försök. Men då får du påminna mig. Hinner inte nu =)

2008-08-15 @ 11:50:41
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej... Har varit inne här då och då. Du får skärpa dig anna. ;) Tycker det e kul att följa din blogg ju! :) PUSSAR!

2008-08-15 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0