intervju....

Om knappt en timme ska jag på intervju.

Jag är faktiskt inte särskilt nervös.
Det är ingen anställningsintervju, snarare anpassningsintervju kanske man kan säga...
Jag vill bli kontaktperson åt någon (barn el. ungdom) här i Lund, så det är
det intervjun kommer gå ut på. Om jag kan vara lämplig som det :)

så det blir en spännande förmiddag.

Har även tänkt svänga upp till gerdahallen, där jag tränar och köpa terminskort.
Sen kan träningen verkligen se till att  börja :) Det blev ingen löpning igår, var alldeles
för omotiverad. Saknade min familj och L va inte heller hemma.
Så jag satt mest bara o tyckte synd om mig själv :/

så önska mig lycka till nu :)

Skriv till mig här
Postat av: vera

Det var så lite :D!

2008-08-29 @ 10:53:08
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

okej okej :) då förstår jag

2008-08-29 @ 11:39:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0