hinner inte nu

hade tänkt att vaa duktig och skriva något fyndigt, men jag känner inte riktigt att jag hinner.
Ska läsa lite i min norska bok (!!)
läste ut den andra innan idag, som va helt okej. Det visade sig att även L hade läste den, fast för typ tio år sedan haha.
Så jag ska läsa en timme eller så nu, sen ska jag faktiskt cykla bort till Nova Lund :)
Ska lämna tillbaka en klänning jag köpte i lördags och fördriva tiden med lite annat smått o gott.
Är ensam hemma ikväll, vilket jag inte tycker är en hitt idag precis, men det får gå.

Har tankarna på en mycket rolig och efterlängtad helg istället :)


Skriv till mig här
Postat av: Camilla

tack du!

2008-08-27 @ 16:31:56
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0