fixar det sista

Intervjun gick bra idag. Nu är det bara att vänta och se om det dyker upp
någon lämplig person som kan passa mig :)
Och det är klart, om det skulle visa sig att jag typ mördat någon, så får jag inte
bli kontaktperson. Men det ska nog gå vägen.

Hann även med att köpa täningskort och låna sista boken till kurslitteraturen.

Nu ska jag packa det sista och måla naglarna :)


Skriv till mig här
Postat av: Caroline

Sv: Den är snygg tycker jag och verkligen budgetpris, jag gav 129 kronor tror jag. Ektorp är så fin den funderade vi också på förut, i framtiden kanske. Trevlig helg!

2008-08-29 @ 19:11:41
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Charlotta

sv: Hej! Jag har faktiskt ingen aning. Men vissa plagg finns ju inte i alla H&M butiker, så råder dig till att gå till de stora, även fast det är mkt svårare att hitta kläderna där.. så har de ju faktiskt större sortiment än de mindre butikerna så chansen att den finns där är ju endå större. Lycka till iaf.. tror också jag ska köpa den :P

Vad kostade det på Gina?

2008-08-29 @ 19:33:58
URL: http://missbuyalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0