tillbringar helgen hemma...

...som kanske inte är någon större förvåning, men jag bryr mig inte så mycket för huvudsaken är väl att man ska må bra och vara glad. Det är jag när jag är hemma. Min bror och jag har kul :)
Han har suttit jämte mig hela förmiddagen medans jag färdat min miljöuppsats, samtidigt som vi lyssnat på musik och sjungit lite falskt emellanåt. hihi.
Nu är iaf uppsatsten så gott som helt klar. En o annan ändring i källförteckningen bara, men eftersom boken är på bibblan som är i växjö, så väntar den nog snällt på mig till på måndag :)

Ja.. och ikväll blir det nog utgång, men vad ska jag ha på mig? L var inte så sugen på att gå ut så ja, mina förhoppningar på en jätte kul kväll är väl inte skyhöga. Men, so to speak, man får göra det bästa av situationen.

Solen lyser ute och jag tänkte ge mig ut på en långpromenad med Tica. Sen hoppas jag faktiskt att L börjar bli klar med allt vad han hade att göra idag, så vi hinner ses lite med :)

trevlig helg!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0