pluggeri pluggera


image60

Så sitter man här ännu en dag... Jag är trött och vill hellre blunda en stund. Men jag vet inte... jag ska ju kunna sova i natt med. Kanske gå en runda och få lite luft istället. Vore nog en idé.

Jag blev bjuden på lunch hos Louice idag :) Det va trevligt o gott. Lite lyxigt också tycker jag, själv hade jag ju planerat nada till lunch. Så det va uppskattat ! Köttfärssås o pasta spiraler (?!) heter det så?

mm... sängen lockar men det gör betygen också.

Det dumma är att idag fick vi ännu en uppgift som man måste ta itu med så fort denna är inlämnad.
Ingen ro här inte. Men ska man bli allmänbildad och smart så gäler det att vara i farten.... har jag hört(!?)



Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0