man ska inte handla när man är hungrig...

...har jag hört !
Därför var dom så fiffiga på MAXI att de hade sån en sån där dela-ut-små-mat-bitar-till-kunderna-dag idag :)
Det tyckte jag var jätte bra för jag var så hungrig att jag kunnat svimma vid minsta överansträngning (lite överdrivet kanske). Så det var knäckebröd, polarbröd, fisksoppa, korv, kalkonfilé, ost och bäst av allt och även den produkten som jag fick följa med hem -> Chocklad !

Nu har jag äntligen fått i mig lite mer mat, men det verkar som jag får lida en stund för att jag varit dum och väntat så länga med att äta. Känner både en viss huvudvärk och trötthet komma smygande.
Jag ska få färdig-pluggat i eftermiddag. Det är iaf planen. (få se hur den går.. !)
Sen ska jag fixa och dona med ♥s födelsedags presenter och en annan överraskning till imorn. :)

Jag såg en tjej med jätte mycket och jättestort hår på vägen hem. Det va lite kul. Jag är på sånt humör att i stort sett allting är minst lite kul, och allt är toppen :)

Ja!
Jag köpte presenter till mig själv oxå idag. Tre par skor :D Äntigen! Jag har längtat efter skor som inte är röda eller vita. Känns bra om de är lite neutrala istället. Ja, stövlarna va väl lite väl dyra för att bara vara från skopunkten, men jag får se om jag behåller dom. Leggings och underkäder bidde det mé!



Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0