ledig dag... 1? kanske inte

Stackars mig :( och min klass!
Sitter o pluggar trots att jag är ledig idag. Hade kunnat hitta på massa annat roligt idag istället.
Men här sitter jag. Diskuterar demokrati, dess former och skillnader. Jättekul!

Jag inledde dagen med att städa lägenheten. Så nu är det iaf rent och fint runt omkring mig. Hade även tvätttid i morse, så jag har ju fått rättså mycket gjort. Av annat.
Nu ska jag hugga in på varmsmörgås tårta. Det är ju rätt sjukt, att jag är så stressad o pressad inför att få arbetet klart att jag inte ens tar mig tid att laga mat.
Tur jag har en frys :) Det är det faktiskt inte alla som har.

Ha en trevlig dag !


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0