gått ganska bra faktiskt

Det gick bra med pluggandet idag. Vi har två uppgifter på en typ av hemtenta, mitt mål va att göra färdigt den ena idag, sen har jag imorgon o fredag med den andra frågan. Och jag ligger ju bra till i planeringen nu, eftersom jag blev klar med den första. Jag har så svårt för att koppla av om jag inte planerat och organiserat grejjer som ska vara och hända. Ibland är det kul och skönt att bara va o ta dagen som den kommer. Men, hahah då måste jag ha planerat att det ska vara så! *skäms*

Jag sprang runt växjö sjön oxå ikväll, skönt att bara kunna springa och inte störas av massa jobbiga och stökiga tankar längre :)
Nu ska jag hoppa i duschen sen krypa ner i soffan o titta på idol & heroes.

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0