det va kul

Helgens utgång blev riktigt rolig trots mina farhågor. Oftast blir det ju så, när man inte planerat eller förväntat sig något. Vi dansade av glatta livet och mina fötter gjorde ont i söndagen också. haha... Det är så det ska vara efter en dansant kväll :)

Och nu är det skola igen. Massa plugg och blää vad jobbigt det är. Fullt upp hela gårdagen och idag.
Fast nu ikväll bakade jag kanelbullar :) Det kan behövas inför morgondagens långa återbesök på biblioteket.

Förresten.. vi har bokat flyget nu med :) Den 19 oktober åker vi och kommer tillbaka knappt fyra veckor senare, 17 november. Lagom brun o fin hoppas jag. Och massor av upplevelser rikare. Ju närmre resan kommer, desto mer ser jag fram emot det. Hoppas jag får upp intresset för att skriva här, så kan ni följa med under min resa :)
Vi har resedagbok också naturligtvis... kanske räcker med den hehe.



Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0