skön och härlig dag

Inledde morgonen med en promenad med Tica, härligt väder :)
Satt sen och pysslade med lite grejjer på datorn, renskrev protokollet från gårdagens möte.
Åt lunch med mamma och titade på -det stående lunch programmet- Hem till byn. Körde sen hem til mormor, och umgåtts med henne under eftermiddagen. Fick lite födelsedags presenter, resetillskott och ett jätte fint regnställ.
Det har jag velat ha och behövt riktigt länge nu, så jag är super nöjd :)
Nu i kväll va jag i simhallen och simmade (!) Inget bubbelbad dock, va bara 37 grader, så jag kände att bastun nog gav mer värme.

Imorgon ska jag fixa till ett linne, som jag köpte på Gina för några helger sedan, fast jag tycker det va för långt, så jag tänkte klippa av det och göra det midjekort istället.
Ska försöka få tid över till att hälsa på farmor o farfar med. Det är sånt jag gör alldeles för sällan. Och får lite skuldkänslor för det emellanåt också.
Jag hade tänkt att jag skulle pluggat lite i helgen med. Men jag tror inte att det blir av... faktiskt.

Nu e det snart Veronica Mars :)

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0