myspys kväll

Ikväll blir det myspys med min kära granne och goda vän Louice :)
Vi ska snart till ICA för att inhandla något ätbart och gott. Jag är himla sugen på tacos, men inte så sugen på att tillaga det. Varmsmörgåstårta är också ett alternativ, men det hade jag tänkt göra i veckan hemma hos mor o far.
Så vi får väl se vad det blir?

Ja.. så egentligen borde jag väl gå o ta på mig lite varmare byxor, springer runt i leggings här hemma. Eller springer är väl en överdrift, jag håller mig väldigt stilla. Jag känner mig rätt trött.

Imorgon åker jag hem till sölvesborg. Längtar efter min familj.
Ska försöka att bara ta det lugnt, träffa mormor, ut o gå med "min" sötnos och krama Lillebror jäte mycket.
Hade velat till simhallen också, fick mersmak för det i söndags. Plus att hemma har jag fortfarande kvar mitt tio kort, så det bör man ju utnyttja. =)
Det är även planer på utgång i helgen, men jag har inte bestämt mig ännu. Beror på om L kommer hem eller om jag åker till Lund. Vilket jag helst vill, men jag vill väl då inte att hans inneboende också ska vara där.
Fåse, fåse...


tica

Skriv till mig här
Postat av: Jennie

tack för tipset :) söt hund!

2007-10-02 @ 18:28:19
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0