min största längtan just nu

Skrev igår ett längre inlägg om helgen, men det sjabblade jag nog bort för det ligger ju inte här...

Handlade iaf om hur L va hos mig. Och att vi hade det så mysigt och underbart.
Men sen när han åkte hem på eftermiddagen så blev jag ledsen. Det sitter alltid i ett tag med, om jag inte har massa annat att göra på en gång.
Det är det som är så jobbigt med distans förhållande. Men förhoppningsvis behöver vi bara hålla ut ett litet tag till. Jag läser förhoppningsvis på Kristianstad högskola till våren och bor med min sötis i Lund. Det innebär visserligen en längre tids pendling om dagen för mig, men det känns ändå som det bästa alternativet. Nu ska bara höst terminen gå fort så att det kan bli av :)
Ännu ett altenativ att flytta till skåne är att jag har två av mina bästa kompisar boendes i Malmö.
Fast att jag har hittat goda vänner här i växjö också och trivs bra i skolan, så molar det alltid en längtan efter pojken min i magen.

Ojj.. vad ärligt det blev.

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0