känns som en tung dag

typiskt att jag ligger och vrider mig i en timme i sängen, för att jag inte kan sova
Sen när jag väl stiger upp och vatt uppe en stund så blir jag trött

Jag är trött på mycket annat med.
Idag är en sån där dag! Sån där bara
:(

Ska till skolan snart.
Föreläsning, lunch, föreläsning.
Sen ska jag avsluta arbetet sen vill jag nog ut o springa

Och jag ska hinna säga upp lägenheten idag eller imorgon.
På onsdag åker jag hemhem. Jag anser mig själv ha många hem nu för tiden.
När kommer den tiden då man bara har ett ?
Det dröjjer nog. Fast det är inte så jag klagar. Jag gillar mina hem ändå.
Hade nog velat ha ett mer fast än de andra dock.
Få se om jag får det till våren :)



Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0