känns orättvist

Tycker skolan är lite orättvis.
Jag har svårt för att inse att VG är det högsta man kan få
och när jag inte ens får G+ blir jag jätte besviken och
ser det lika gärna som ett IG. Men om det inte bara är
arbetena som man blir bedöm efter, vad är det då?
Jag är ändå en av dem som uttalar mig mest på föreläsningarna
Lite för höga krav? Joo... jag börjar också inse det
Men man blir fundersam på systemet.

Iallafall, så längtar jag alltid extra mycket efter L, när det
är jobbigt i skolan. Han är bra på att hjälpa mig se det
realistiskt och Ego boostar mig enormt bra vid såna tillfällen :)
Så jag saknar honom extra mycket idag, vill bara krypa upp i
hans famn och bli kramad.

Nu är dock verkligheten som så att vi inte ses på fem veckor...
så jag får vända mig till Lou istället. Hon e med snäll :)

Så det blir till att återvända till skolarbetet nu.
Inte ge upp.
Ska även skicka mejl til läraren och tala om mitt
missnöjje. För det kan man väl göra?


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0