det märks att man är på landet

eftersom internetet är så långsamt. Mamma har en sånn här dosa från Tele2, och hastigheten är inte så man inte hinner med precis. Snarare det motsatta. Så att kolla mejlen och svara på dem, går relativt snabbt och smärtfritt, men all annat tar TID.

Försöker ladda upp ett foto på resedagboken.se (annabakofram), men det tuggar på fortfarande.
Brukar sluta med att jag ger upp och gör det när jag kommer tillbaka tillväxjö istället.
Vill ni följa mej och Louice på vår resa i afrika, kan ni alltså, gå in det det namnet och föl oss :)

Hittills idag har jag hunnit med att städa, och klippa av en klänning /tunika, som jag tyckte pasade bätte som linne.
Kanske borde jag sy med.. men jag orkar inte. Vet inte om symaskinen förstör det materialet. Är lite så där silkigt. Drar man i fel tråd, förstörs hela den trådraden! Och det syns liksom...


I eftermiddag ska jag vara shysst och hjälpa papsen plocka potatis. Det rasslar och låter värre än vad jag kom ihåg de som. Ikväll kommer kusinerna på Pizza kväll, sen ska jag träffa söt. Han är hemma ett litet tag.
Så olyckligt att han har tenta plugg veckorna innan jag åker till Kenya.

Nu är resedagboken, nerlogad. Det gick ju inte så bra...

Det kliar på mina käkar!!
Jag kliar tillbaka men det hjälper inte



Hoppas detta inlägget går igenom iaf...

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0