dagarna liksom försvinner

Sitter oväntat nog och pluggar på biblioteket även idag.
Nu börjar jag bli trött och vill så hemskt gärna bli färdig med detta.
Det är tidskrävande! :(

Jag längtar till helgen.
Imorgon så blir det först fika träff med iaf Frida.
Sen tar jag förhoppningsvis tåget vidare till Lund, och spenderar
sista kvällen och natten med söt på väldigt länge.
Lördagen blir familje mys dag. Med någon utflykt, god mat och hyrfilm på kvällen

Sen är det minsann inte många dagar förrän vi åker.
Skulle vilja ha tid att packa, men det blir nog till at skriva en ingående packlista
i helgen. Och sedan börja packa början på nästa vecka.
Sen bär det iaf snart av. *pirrigt*

Det regnar tydligen mycket i Kenya just nu.
Vilket även innebär att vägarna i viss mån regnar bort
Det låter ju inte så lovande, tycker jag inte.

Nehe.. ska väl återgå till fattigdom och misär nu.
(skriver om det)


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0