bara två dagar kvar :)

Jag va i stan idag. Hämtat ut malariatabletterna på apoteket och lite annat meicin bra att ha, mag tabletter och sånt. Jag införskaffade mig även i två böcker :) Ska passa på att läsa nu äöntligen när jag är ledig från skol litteratur. Blir inte mycket läsande för mig mer än på jul- o sommarlov. Karin Alvtegen - Svek & Mia Thörnblom - Mera självkänsla! Jag har Mias första bok och jag tycker den är jättebra. Jag behöver verkligen läsa sånna böcker, och tror faktiskt att jag byggt på min självkänsla sen jag läste den första som heter  självkänsla nu!

Å det ska bli så roligt och så spännande.
Det är bara bra och förväntansfulla känslor och tankar inför resan
Lite nervös är jag klart, men det hör till.

Nu ska jag grädda färdigt mina pankakor sen ska jag packa ryggsäcken
Lägger ut lite bilder senare som visar packningen kanske :)



Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0