ser fram emot helgen

Tv inslaget gick bra igår, visst va det lite nervöst men ganska rolig också.
Johannas föräldrar hade bandat inslaget, så jag fick låna med mig bandet hem idag,
både för att titta själv och för att visa familjen :)
Det var märkligt att se sig själv. Jag tyckte jag såg sur/förvirrad (konstig blandning kanske)
emellanåt, men det är nog ett resultata av att jag inte visste var jag skulle titta när jag inte
svarade på ngn fråga.
hihi

Idag har jag vatt i skolan till två, sen körde jag hem hem till sölvesborg.
Har precis satt mig för att plugga lite. Läste nyss om Sion Vises protokoll....
har aldrig hört talas om det innan, men det var ju hemskt.
En skrift som vid sidan om Hitler Mein Kampf, stått för flest judars död!
Det är så hemskt att läsa om sånt.
Jag tycker att jag bara slår dövörat till och inte vill veta. men det är ju sant.
Var det 6 miljoner judar dog under 2:a världskriget.
Pga av deras religion!! Det är så sjukt och så hemskt.... :(

Nu är det iaf helg för min del.
Imorn blir det till att plugga hela dagen.
Sen ska jag hämta lillebror på fritids, sen drar vi ner på stan, kanske även julmarknaden.
Innan vi åker hem ska vi köpa lite taco tillbehör, hyra en film (som han ska få välja)
sen blir det mys för hela slanten.
Mams o Paps åker till sthlm över helgen, så därför är vi själva.

På lördag åker jag äntligen till kärleken min :)
Ska vara hos honom till måndag morgon.

Så sålänge pluggandet ger ngt resultat imorgon, tycker jag att detta ser ut att bli en kanonhelg!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0