plugga utan chocklad !?

Idag är egentligen en dag som jag borde plugga.
Jag sov för det första lite för länge, även om det verkligen var behövligt :)
Sen har jag vatt hos Lou och pluggat, så lite har ju blivit gjort.
Finns en del kvar dock.

Mitt chocklad jag fick från Emelie, är slut :(
Och jag har ingen tandkräm heller. Dessutom borde jag äta lite snart.
Ikväll är jag bjuden på kladdkaka hemma hos Catte. Mys :)
Kan ju få bli min morot under dagen.

Ja så får det bli... eftersom choclladen nu ändå är slut.

image108

Skriv till mig här
Postat av: Emma

nej inte kan man plugga utan godis av nått slag! =D gott med kladdkaka..=P ha en bra dag

2007-11-20 @ 14:14:55
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: sanna

gud vad gott :D

2007-11-20 @ 14:19:41
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: emelie

redan slut, hehe.. va det så gott =)

vilken rolig bild du har nu på din blogg.. presentationen =)

hoppas pluggandet går bra ikväll gumman....

2007-11-20 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0