jag blir arg

jag blir arg när jag inte bara kan få vara den jag är
varför ska jag behöva känna att jag ska förändra mig, baserat på vad en person tycker och tänker?
Är det rätt?
Det är mina egenskaper, de kanske inte är de mest charmiga, men de är mina.
Jag kan visst det försöka förbättra dom, men jag måste ändå vara respekterad för den jag är och det jag gör.

Att ta en sådan fråga på msn, är ine heller precis uppskattat. Överös mig med allt jag gjort och sagt som är fel,
men får jag möjlighet att försvara mig själv? -Nej!
Kan jag förklara varför det blev fel och vad jag menar och tycker?  Nej!

slutsats: ta inte diskussioner som behöver diskuteras helst genom att träffas -> på msn!!


Skriv till mig här
Postat av: emelie

men gumman vad har nu hänt?! klart att du ska få vara den du är, du ska inte behöva ändra dig!!!

blev ju ingen promis i helgen, du hade säkert fullt upp med födelsedagfirande å sånt.. men vi får träffas nästa gång du är hemma.... ta hand om dig vännen.. kramar emelie

2007-11-27 @ 13:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0